TRENINGSTIMER

I år bli det mange spennende treningstimer. Her ser du programmet for 2018. 2019 blir like bra, om ikke bedre <3


Kamille A4 timeplan TROMSØ pr 15_10_18_Side_1.png

TIMER MED HØY INTENSITET OG UTHOLDENHET:

CARDIO ENERGY

Dette er den ultimate kondisjonsøkten! Her får du garantert en morsom og fartsfylt treningsøkt, full av energi, pumpende musikk og svette utfordringer.

POWER STEP

Tren opp kondisjonen ved hjelp av trinn og hopp på en step kasse. I Power Step trener du også styrke ved hjelp av din egen kroppsvekt og håndvekter

TIMER MED STYRKE OG INTENSITET:

PURE STRENGHT

Bli sterkere og bygg muskler! Dette er styrketrening med superset, tyngre vekter og få repetisjoner. Klassen passer for deg som trener styrketrening i studio, går på andre styrkeklasser og for deg som ønsker en utfordring.

CROSSTRAINING PÅ BRYGGEKANTEN

Klar for en skikkelig utfordring? Crosstraining er stasjonsbasert trening med utfordrende og tøffe øvelser. Øktene er ulike fra gang til gang, siden instruktørene selv kan velge øvelser til hver økt.


ABSolution

Er du ute etter skikkelig tøff trening av kjernemuskulaturen? Da er ABSolution riktig økt for deg. I løpet av 30 minutter gjennomfører du tidsintervaller med høy intensitet og med nye, spennende øvelser.

BOOTYLICIOUS

På 30 minutter får du en intensiv treningsøkt med fokus på lår, rumpe og mage. Økten er tidseffektiv og høyintensiv.

CORE

En 30 minutter lang treningsøkt med fokus på kjernemuskulaturen. Her får du de riktige forutsetningene for en flat mage, sterk korsrygg og god kroppsholdning.

DANSETIMER MED UTHOLDENHET:

ZUMBA

Zumba er danseklassen med hete rytmer og svingende hofter. Her trener du kondisjon, balanse og fleksibilitet, samtidig som du har det gøy på dansegulvet.

LOVE 2 DANCE

Elsker du å danse? Nøkkelordet for denne gruppetimen er treningsglede og allsidighet - du får muligheten til å oppleve dansestiler fra mange ulike sjangre. Vi tilbyr treningsglede og effektiv trening side om side.

TIMER SOM GIR FLEKSIBILTET OG STYRKE:

YOGA FLOW

Yoga Flow er en flyt-basert yogasekvens inspirert av Asthanga systemet. Ashtanga er en moderne type yoga som gir fleksibiltet og økt muskelstyrke. Denne klassen gir deg en mild og dynamisk praksis


YOGA FOR ATHLETES

Tren yoga som en atlet. Få bedre løpestil, kom dypere ned i knebøy og bli sterkere og smidigere. Spesielt utviklet for deg som anser deg selv som for stiv for yoga.

TIMER HVOR FLEKSIBILTET ER I FOKUS:

YIN YOGA

En rolig og meditativ form for yoga med fokus på kroppens yin-deler som for eksempel bindevev, ledd og leddbånd. Her arbeider vi først og fremst med området rundt hofter, lår, bekken og nedre del av ryggen.

TIME MED HØY UTHOLDENHET:

BODY FOR LIFE

Kroppen skal vare livet ut, derfor skapte SATS Body for Life, en lavterskel klasse der du får trent hele kroppen på en morsom, effektiv og skånsom måte. Klassen passer perfekt for deg som nettopp har begynt å trene, eller ønsker en treningsøkt med noe lavere intensitet. Klassen inneholder ikke bruk av utstyr og uten løping og hopping.

SATSELIXIA Logo Color CMYK.png
Sael.jpg