TRENINGSTIMER

På Kamille Weekend Tromsø bli det mange spennende treningstimer og helgen fylles med treningstimer både innendørs og utendørs. Treningstimene varierer både i nivå og intensitet. Vi har blant annet med oss GYM Bekkestua på laget, og deres kunnskapsrike og dyktige trenere vi absolutt gi ekstra motivasjon og økt treningsglede. Her kommet et knippe av timene, i tillegg til de som er beskrevet under vil det bli andre fellestimer og høypuls-timer.

Oppsett på treningstimer kommer. Treningstimene er inkludert i prisen (gjelder ikke for Løpeturen Fjellheisen). Før arrangementet blir du tilsendt påmeldingslink til timer og foredrag under Kamilleweekend. Du kan endre på timene du har valgt når du vil. Det er viktig at alle melder seg på med hver sine kontaktdetaljer, for at vi skal få sendt alle riktig informasjon. For spørsmål om dette, ta kontakt med live.norge@egmont.com.

Trening-1.jpg
trening-2.jpg

SIRKELTRENING PÅ BRYGGEKANTEN: Sirkeltrening har flere stasjoner med ulike øvelser kombinert av styrke og utholdenhet. Deltagerne utfører en bestemt øvelse i ulike intervaller før man tar pause og bytter post/øvelse. Det kreves ikke tekniske ferdigheter for å bli med på timen. Du kan selv styre intensiteten med antall repetisjoner over tid.

STERK KJERNE: Rygg og mage holder underkropp og overkropp sammen. Å ha en sterk kjernemusklatur er å ha en sterk plattform. Vi går gjennom ulike øvelser med bruk av egen kroppsvekt og mini-bands. Timen passer for alle. Du har mulighet til å styre intensiteten din med antall repetisjoner.

YOGA: Det finnes ulike yogatradisjoner. Yoga fokuserer imidlertid på strekkøvelser og strekkøvelser skal lede til balanse, harmoni og smidighet. Yoga bygger på den erfaring at kontroll av kroppen leder til kontroll av sinnet, og omvendt, og at slik kontroll leder til harmoni. Målet med yoga er å skape ro, fokus og konsentrasjon. Timen passer for alle og utfordrer deg psykisk og fysisk.

REHAB: Det kan oppstå smerte i musklene dine uten at du nødvendigvis har skadet deg, årsaken til at triggerpunkter dannes er mange – men repeterende arbeid, overbruk av muskulaturen, ubalanserte treningsprogram og en stressende hverdag er velkjente årsaker. Kroppen vår er som en bil og musklene er motoren, motoren trenger vedlikehold og service. På denne timen vil du få en liten servicesjekk. Det finnes enkle metoder på å pleie kroppen sin, dette med hjelp av noen enkle øvelser og bruk av foamroller og baller.

Løpetur Fjellheisen

En løpetur fra hotellet over tromsøbrua og til fjellheisen er en fantastisk fin tur. Løp opp

steintrappene til toppen av Fløya på 650moh. Hvis man er sliten etter løpeturen kan man ta fjellheisen ned igjen. Denne turen går på kveldstid og det er muligheter for å se det spektakulære nordlyset over oss mens vi løper. NOK 200,- per person for billetter.

Her ser du et eksempel på programmet for 2017 på Vestlia. Vi gleder oss til å sette opp detaljert program for 2018 i Tromsø, det blir minst like velfylt og spennende. Om ikke mer!

Kamille A4 timeplan aug 17[1].jpg